Informacie o stranke.

02.09.2017 20:30

Mile Damy a Pani,

tema podnikanie v opatrovani je pre fungovanie kazdej jednej z Vas velmi dolezita. A tak som sa rozhodla na zaklade vlastnych skusenosti podat Vam par dobre mienenych rad. Okrem toho tuna najdete informacie o zakonoch a Vasich pravach a povinnostiach.

Nieco o mne:

Od roku 2007 pracujem v Rakusku ako opatrovatelka starych a chorych ludi. Moje zaciatky boli ako tie Vase. Ziaden prehlad v zakonoch, ziadne skusenosti s podnikanim a hlavne ten "civilizacny sok" na mieste u Klientov. S praxou rastol aj moj prehlad v tom co robim. Z 24h opatrovania som sa presunula na "hodinove" opatrovanie a tak som sa vo Viedni usadila a kazdy den navstevovala svojich klientov na par hodin.

Moja "natura" bola uz odjakziva taka "dobrodruzna". Lakali ma nove, nezname veci, situacie a zivotne skusky. Nic neni nemozne bolo vzdy moje motto. V roku 2011 som na facebookovej socialnej sieti zalozila skupinu " Som Opatrovatelka". Ta funguje doposial, aj vdaka Vam 16 000 clenom. Poradenstvo, informacie, ankety na nej mi dali silu aby si ma vsimli aj rakuske urady ako napr. Hospodarska Komora vo Viedni ( WKO-Wien). A tak zacala moja spolupraca s nou.

V roku 2015 ste ma clenovia WKO-Wien zvolili za Vasu zastupkynu zaujmov. Opatrovatelov vo Viedni. Tato funkcia mi bola a doposial je ctou a velkou zodpovednostou.Dopomohla mi za Vas rozpravat "nahlas". V televizii, v tlaci, na rokovaniach ci v rakuskom parlamente. Vase problemy, Vase situacie, ktore zazivate zacali verejne "existovat".

V roku 2017 som temu Opatrovatelky v Rakusku spustila aj na Slovensku. Slovenske mediach ju pochytili zodpovedne do pevnych ruk. Politika zrazu vnima tie tisicky svojich obcanov mimo Slovenska. Zaciatok! Pretoze kazde ine konanie by  som chapala ako zradu na svojich ludi za hranicami, ale aj doma na Slovensku. Neprezivame to same. Su tu nase deti, nasi rodicia, nasi klienti doma.

Na zaklade mojich kooperacii s Agenturami mam aj skusenosti zo sprostredkovanim. Pre niekoho "trn v oku". Pre mna moznost "ziveho vstupu" do problematiky. Zvysok je uz len o charaktere kazdeho jedneho z nas.

Cjelom tejto stranky je OSVETA! Podat informacie o tom akym chybam sa vyvarovat. Alebo ako si stanovit tiez svoje poziadavky. Nezabudajte. Ste "podnikatelky".

Kedze nemam slovensku klavesnicu, budu texty nie akoby mali byt. Napriek tomu verim, ze si tu najdete kopec zaujimaveho citania. V kazdom pripade Vas vitam "Medzi nami Opatrovatelkami"!

Bibiana Kudziova ( Biba)

 

 

 

 
 
Bibiana Kudziova