Doprava : Martin Spišiak

29.08.2011 09:55

Č. živnostenského registra:                  430-39709

IČO:                                                      46 204 644                                     

 

Červeny expres !!!  Tel:0907 852 381                                    

 

Bezpečnosť nadovšetko.

 

Automobil, ktorým budete prepravované je AUDI A6 AVANT, čiže auto vyššej strednej triedy, kde je bezpečnosť samozrejmosťou, disponuje protišmykovým asistentom /ABS/, brzdným asistentom /BAS/,  má 14 airbagov.   Samozrejme, aj ja sa považujem za ďalší a najdôležitejší bezpečnostný prvok. Ide mi  o to, aby ste sa po náročných dvoch týždňoch strávených v rodine dopravili domov pohodlne a bez ďalších stresov. To znamená, že striktne dodržiavam pravidlá cestnej premávky a keď to poveternostné podmienky nedovolia, tak svoju jazdu prispôsobím stavu a povahe vozovky.  Aj z tohto dôvodu mám za sebou cca 400.000 km bez nehody.

 

Slušnosť.

 

                Považujem sa človeka, ktorý si už z princípu váži ľudí, teda mám k nim prirodzenú úctu, teda sa vám nemôže stať, že narazíte na zazerajúceho a ušomraného vodiča.

 

Cestovanie.

 

                Pri ceste z Rakúska mi nebude robiť problém, ak si budete potrebovať oddýchnuť na cigaretku, prepudrovanie nosa J, alebo si po ceste odskočiť na nákup. Čo sa týka batožiny, tak tej si môžete zobrať koľko unesiete a koľko auto odvezie.

                To isté samozrejme platí aj pri ceste za prácou.

                Mojou prioritou je vozenie od brány k bráne tzn., že prídem na Vami presne určenú adresu a vysadím Vás priamo doma alebo v práci. Žiadne prestupovanie z auta do auta, kde ešte musíte niekedy nie malý čas čakať na ďalšie auto. A pretože milé dámy a páni, keďže sa poväčšine poznáte, by som vás chcel požiadať, keby ste sa na jednotlivé cesty nahlasovali aj s vašimi „striedačkami“ z krátkych vzdialeností medzi sebou, poprípade aspoň v smere trasy, ktorou sa pôjde, aby som vám nemusel robiť zbytočné „exkurzie“ či už po Slovensku, alebo Rakúsku.

 

Trasy.

 

                Trasy zo Slovenska budú vykonávané z týchto okresov:  ZM, ZC, ZH, ZV, BB, NR, TT, TO, LV, TO, GA, NZ po vzájomnej dohode aj iné.

                Trasy z Rakúska vykonávam v podstate úplne zo všadiaľ, ale ako som už spomínal, najlepšie bude, ak sa nahlásite tak, aby jednotlivé nástupné miesta boli min. po smere trasy.

                Trasy budú prispôsobované vaším požiadavkám, tak isto aj jednotlivé dni, ale prioritné dni na prepravu sú: utorok, štvrtok, nedeľa.

 

       S úctou k vašej práci                                                                                         

         Martin SPIŠIAK

 

      Prosím kontaktujte ma telefonicky, alebo mailom, prípadne sms,  zavolám späť :  Tel: 0907 852 381
                                                                                              E-Mail: mspisiak@gmail.com